SLA Deelnemersbijeenkomst
- Datum
- Plaats in agenda
- Tijd
- 12.00 tot uur
- Locatie
-
De Kas, Woerden
- Doelgroep
-
Bijeenkomst voor medewerkers van gemeenten, provincies, omgevingsdiensten en GGD'en.
- Omschrijving
-
Deze bijeenkomst staat in het teken van het thema 'Schone Lucht Akkoord: Halverwege, samen voort!'. Tijdens de bijeenkomst nemen we de stand van zaken door en kijken we vooruit naar wat er nog komen gaat in het kader van het SLA.
Programma (kan nog wijzigen)
We hebben een reeks interessante sprekers voor jullie in petto. Zij vertellen jullie meer over de laatste ontwikkelingen van onder andere de EU-richtlijn en de SPUK SEB. Alles wordt begeleid door onze bekende dagvoorzitter, Astrid Feiter.
Daarnaast zijn er interactieve workshops over hoe je optimaal gebruik kunt maken van de beschikbare middelen bij jouw gemeente voor luchtkwaliteitsbeheer en hoe beleid, handhaving en communicatie cruciale instrumenten zijn in het beheren van luchtkwaliteit.
- Lunch - 12:00 tot 12:30
- Plenair - 12:30 - 14:10
- Halverwege SLA – waar staan we nu?
- Richtlijn Luchtkwaliteit + Q&A
- Schoon en emissieloos bouwen
- Deelsessie ronde 1 - 14:30 - 15:15
- Provincies als voortrekker bij het SLA?
- Lessons learned: SPUK SLA Analyse – met elkaar in gesprek
- Efficiënt Werken voor Kleine Gemeenten met Beperkte Middelen
- Deelsessie ronde 2 - 15:30 - 16:15
- Gezonde lucht voor iedereen - nieuw beleid gemeente Utrecht
- Handhaving houtstook: do’s en don’ts
- Van weten en meten naar doen – communiceren over schone lucht
- Afsluiting & borrel - 16:15 - 17:30
We hopen jullie in groten getale te mogen ontvangen. In het registratieformulier kun je aangeven of je aanwezig bent bij de lunch en/of de borrel. Ook kun je al je interesse aangeven voor de deelsessies. De definitieve inschrijving voor de deelsessies vindt plaats op de dag zelf.
Het definitieve programma en bevestiging van je aanmelding ontvang je eind mei.
- Aanmelden